ברחוב שלי מחנה, באופן קבוע, רכב נכה על המדרכה, ליד פתח ביתו הפרטי, למרות שיש לו חניה בחצר ביתו הפרטי ולמרות שיש מפרץ חניה קרוב ברחוב. בגלל שהכביש מעוקל באותו מקום בו הוא מחנה, רכבו שעל המדרכה גורם לחסימת שדה הראייה של הנהגים משני הכיוונים. בעיריה טענו כי מאחר והם לא סימנו לו חנייה נכה ברחוב, מותר לו להחנות כך. האם הדבר נכון ומה ניתן לעשות?

לירן שלום
שאלתך חורגת מעניינו של פורום זה העוסק בהזמנה לדין בבית המשפט לתעבורה.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גילי שלום רב, עליך להתייצב בדיון או לשלוח עו"ד מיופה כוח מטעמך. אי התייצבות לדיון, עלול להוביל לכך שבית המשפט יגזור את עונשך בהעדרך ומבלי ששמע טיעונים שבכוחם היה להביא להקלה בעונש. באשר לנקודות ...
המשך תשובה