אבא שלי עשה תאונה לפני כמעט שנה וחצי. לפני כמה ימים הגיע תביעה שמדינת ישראל תובעת אותו. האם יש התיישנות אחרי שנה כמו על בקשה להשפט אחרי דו"ח? תודה מראש, נועם!!!
רוב עבירות התעבורה הן מסוג עוון ולכן התיישנות העבירה הינה 5 שנים.
למרות זאת במידה ומוגש כתב אישום לאחר כשנה וחצי והשהוי פגע בהגנה לדוגמא - ביכולת להשיג ראיות וכו' יש לטעון זאת בפני ביהמ"ש בטענה משפטית נכונה והדבר יכול להוביל לביטול האישום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אלון שלום רב, בכדי להעריך סיכוייך במשפט, עלי לעיין בדו"ח התעבורה, לבחון את חומר הראיות ובפרט אם בידי המשטרה צילום של העבירה ולשמוע את כל פרטי נסיבות המקרה. אז אוכל להעריך את סיכוייך ולייעץ לך ב...
המשך תשובה