שלום, קבלתי דוח משטרת ישראל בגלל שרכבי חנה באדום לבן בחניון פנימי של הביניין המשוטף (לא בכביש) על סכ 250 שח. המניה היא בתוך מיתחם סגור אחרי שאר חשמלי. שאלה: האם זה שרכב עמד בחניה של בית יכולה ליות עלה לביטול הכנס? תודה מראש
שלום רב, אם מדובר בחניה בבית פרטי יש לבדוק את חוקיות הסימון אדום לבן. אם אינו חוקי אין דו"ח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, העברת תמונה של רכב העומד באופן המנוגד לחוק, עלולה להוביל לזימון בעל הרכב לחקירה במשטרה. במקרה כזה מומלץ להיוועץ בעו"ד בטרם החקירה. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה