רשמו לי דו"ח בניגוד לתקנה 22 (א) רמזור אדום. השוטר רשם דוח בכתב יד. כאשר הגעתי הביתה לא הצלחתי לפענח מה כתוב ובמיוחד בסעיף של נסיבות מיוחדות של המקרה. אני לא מצליח להבין במה מאשימים אותי. קראתי שכתב אישום המבוסס על כתב יד בלתי קריא מקפח קשות את הנאשם ועל כן מן הראוי לבטלו. אני מעוניין להגיש בקשה לביטול הקנס מהסיבות הנ"ל , האם יש טיעון נוסף לכתב יד לא קריא והאם בבקשה אני אמור לצרף פס"ד ? אודה לתשובתך
שלום רב, ביטול דו"ח לחלוטין בגין כתב יד לא קריא זה דבר נדיר. בד"כ מזמינים שכתוב הדו"ח. אבל שווה לנסות שכן יש מצבים שגם השוטר לא מצליח לשכתב או שהשכתוב לא הגיוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאל שלום רב, אני יכול להבין את הלחץ שאתה חש בהתמודדות עם זימון לדיון ראשון בחייך, אך אנסה לעודד אותך בכך שמדובר בעבירה שאינה חומרה ומאחר ואין לחובתך עבירות קודמות, אני צופה הקלה משמעותית בעונש שי...
המשך תשובה