תוך כדי נסיעה נדלקה נורית אזהרה ברכב. סטיתי לנתיב ימני שהיה נת"צ לצורך עמידה בשוליים. לקח לי כ-400-500 מטר למצוא נקודת עצירה שלא תפריע. רכב משטרתי עצר אותי ונתן דוח על נסיעה בנת"צ. אין מחלוקת על העובדות (השוטר אישר שנדלקה נורת אזהרה). קיבלתי 500 ש"ח ו-10 נקודות. האם יש סיכוי לרכך את העונש בבית המשפט? תודה, דב הוספת תגובה
שלום רב, יש מספר הגנות בחוק העונשין, לדעתי עומדת לך כאן הגנה שכזו. אם לא לזיכוי, בטח ל"ריכוך" העונש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יעל שלום רב, מנתוני שאלתך עולה כי עדיין לא קיבלת זימון לבית המשפט ולא ברור אם בכלל ינקטו הליך תעבורתי כנגדך. על כן, שאלתך תאורטית בשלב זה. ככל ותקבלי זימון למשפט, הנך מוזמנת ליצור קשר עימי. ...
המשך תשובה