יש לי משפט על אי עצירה במעבר חציה תוך סיכון הולך רגל. אני כופר באישום ורוצה לטעון שהולך הרגל התפרץ לכביש. איך בדיוק מתנהל המשפט? מתי אני יכול להציג את טענותיי?
שלום רב, הדיון הראשון הוא דיון הקראה, בדיון הזה אתה עונה לכתב האישום- מודה או כופר. באם כפרת, ייקבע מועד להוכחות, במועד זה יגיעו העדים וכל צד יביא ראיותיו. לאחר מכן או באותו המועד או במועד חדש תנתן הכרעת הדין, אשם לא אשם. בתווך, ניתן לנסות להגיע להסדרים עם התביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אבשה שלום רב, ככל ובתאונת הדרכים המתוארת לא נחבל אדם "חבלה של ממש", והסדרת ייצוג מול עו"ד לייצג אותך בהליך זה והוא התייצב בדיון במקומך, אין חובת התייצבות פיסית. עם זאת, רצוי שהנאשם יתייצב בדיונ...
המשך תשובה