שלום. לפני שבוע עצרו אותי משטרה כי טענו שלא עצרתי להולכת רגל שחצתה את הכביש. השוטרים לא הסכימו להסביר לי מה העונש ואם יתנו לי דוח או יורידו לי נקודות. האם זה חוקי לא להסביר על העונש, ומה העונש הצפוי לי? אשמח לתשובה ,תודה רבה
שלום רב, לפי התיאור שלך זה אמור להיות דו"ח ברירת משפט רגיל, זאת אומרת קנס. לא ברור לי על כן למה לא קיבלת במקום. ישנם מספר סעיפי אישום בנסיבות כאלה, חלקן עם נסיבות מחמירות, גם אז, אם לא היתה תאונה היית אמור לקבל דו"ח במקום. לכן קצת קשה לענות מה צפוי לך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מיכל שלום רב, בעיקרון בעבירות תעבורה מומלץ להיוועץ בעו"ד מקצועי בטרם הגעה למשפט. עו"ד מקצועי יכול למצוא פגמים וקשיים בחומר הראיות (ובפרט במצלמת המהירות) ולהביא לביטול כתב האישום או לחילופין לסי...
המשך תשובה