שלום רב. קיבלתי הזמנה לדין בשל כניסה לצומת ברמזור אדום שהיה מעל 5 שניות. יש לי 6 נקודות מלפני 8 שנים על חגורה. מה העונש הצפוי על עבירה כזו? האם ניתן וכדאי לשלוח הודעה באשמה ולקבל גזר דין ללא משפט?
מוזמנת לפנות אליי אני מייצגת בתיקים מהגו הנל בבתי משפט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום רב, מצד אחד אנסה להרגיע אותך ואציין כי מאחר ואין לחובתך עבר תעבורתי וכן מדובר ברף שכרות נמוך יחסית ובהתחשב בפגיעה בתעסוקתך, אתה צפוי להקלה בעונש שנגזר בדרך כלל בעבירת שכרות. מצד שני, רשו...
המשך תשובה