שלום, אני רוצה לברר האם חוקי להציב מחסום אוטומטי בכניסה לשכונה כך שרק רכבים מורשים (של דיירי השכונה) יוכלו לעבור בו?
האמת זו לא שאלה בדיני תעבורה, על אף שיש לי מושג כללי בעניין אני מעדיף לא להטעות אותך, כדאי שתפני למי שמתעסק עם דיני עיריות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גילי שלום רב, עליך להתייצב בדיון או לשלוח עו"ד מיופה כוח מטעמך. אי התייצבות לדיון, עלול להוביל לכך שבית המשפט יגזור את עונשך בהעדרך ומבלי ששמע טיעונים שבכוחם היה להביא להקלה בעונש. באשר לנקודות ...
המשך תשובה