שלום, עמדתי עם הרכב ברחוב בעל מפרץ חניה ונתיב רחב עמדתי כשצדו הימני של הרכב במפרץ החניה וחצי השמאלי של הרכב בנתיב בצורה המאפשרת מעבר של רכבים והייתי ברכב האם מוצדק לקבל דוח?

שלום רב,
פורום זה לא נועד ליתן מענה אם מוצדק לרשום דו"ח אלא לנהגים שקיבלו זימון לבית המשפט לתעבורה.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מאור שלום, ככל ואתה בטוח שלא ביצעת את העבירה, באפשרותך להגיש בקשה להישפט ולטעון טענותיך בבית המשפט. שים לב כי במצב זה וככל ותורשע, ביהמ"ש רשאי לגזור עליך עונש חמור יותר. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה