שלום רב, נכנסו בי כל עוד הייתי בנסיעה באחד הנתיבים בחניון. מישהי עשתה סיבוב פרסה על פסי חניה, בין קווים לבנים/קוי הפרדה המסמנים את "תא" של רכב בו אמור לחנות. שלה שלי היא: האם יש חוק כלשהו שנוגע לחניונים, האם יש איסור חציית קו לבן בחניה, האם יש איסור ביצוע פרסה על הקוים, האם יש חוק שקובע איך רכב אמור לחנות בסוג חניה מסויים: רק ברוורס, למשל... האם יש חוק ש"אני הייתי חייבת לעצור ולחכות מה היא מתכוונת לעשות ולתת זכות.." תודה מראש.
שלום רב, אמנם, כללי זכות הקדימה הרגילים בצמתים לא מתומררים אינם חלים בחניון, אך כשיש תמרור או סימון הוא תופס ויש לציית לו. כך שאם רכב "עובר" על הפסים המסומנים בצורה לא תקינה ופוגע בך, בנסיעה רגילה בהתאם לסימון והכללים, יש לנהג אחריות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ולד שלום, פורום זה עוסק בכתבי אישום ודוחות שניתנו ע"י המשטרה והערכאה היא - בית המשפט לענייני תעבורה. לעומת זאת, ככל ותגיש בקשה להישפט בגין דו"ח חניה שניתן ע"י העירייה, עניינך ידון בבית המשפט לעניי...
המשך תשובה