שלום רב שאלתי היא כזו אני תושב חולון כשאני נוסע מתל אביב לחולון המקום היחידי שמותר לי להוריד נוסע הוא בתחנת אוטובוס שהיא ממוקמת על נתיב תחבורה ציבורית ואין מקום אחר להורדת נוסעים העם מותר לי להוריד נוסע שם בכלל
שלום רב, על פי החוק היבש, אינך יכול לעצור בתחנת אוטובוס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ירון שלום, קיימת אי בהירות בשאלתך שכן מצד אחד כתבת שקיבלת זימון לביהמ"ש ומצד שני אתה שואל אם לשלם את הקנס. ככל הידוע לי נסיעה במהירות המתוארת בשאלתך לא מצדיקה זימון לביהמ"ש אלא הודעת קנס. אנא ה...
המשך תשובה