קיבלתי הודעה על ביצוע עבירה בה נכתב שאני חשוד בביצוע עבירה ושבהמשך אקבל זימון למשפט וכתב אישום או הזמנה לחקירה. מאז עברה כבר שנה. האם יש התיישנות או עילה לביטול המשפט אם וכאשר אקבל זימון? תודה

יעקב שלום,
בעקרון מסירת הודעה על ביצוע עבירת תעבורה עוצרת את תקופת ההתיישנות.
אולם, יש לבחון כל תיק לגופו בהתאם לסוג העבירה.
הנך מוזמן ליצור קשר ישיר עימי ולהוסיף בפרטים בעניינך.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מאור שלום, ככל ואתה בטוח שלא ביצעת את העבירה, באפשרותך להגיש בקשה להישפט ולטעון טענותיך בבית המשפט. שים לב כי במצב זה וככל ותורשע, ביהמ"ש רשאי לגזור עליך עונש חמור יותר. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה