עצרתי באדום לבן לשם הורדת נוסע בביתו שמקום מגוריו נמצא בדיוק ליד המקום שעצרתי,העצירה הייתה בשעת לילה מאוחרת בליל שישי, כמובן שהמנוע היה דלוק והפנסים דלוקים,לא הפרעתי לתנועה ועליתי טיפה על המדרכה כדי לתת לרכב לעבור, אזרח שהיה במקום צילם אותי האם הוא יכול לעשות עם זה משהו? ובמידה וכן מה היית מייעץ לי לעשות?

שלום רב,
שאלתך חורגת מעניינו של פורום זה העוסק בהזמנה לדין בבית המשפט לתעבורה.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נועם שלום רב, ברגע שקיבלת זימון לבית המשפט לתעבורה עליך להתייצב בדיון או להסתייע בשירותי עו"ד שייצג ויתייצב במקומך. ככל ואתה מודה בביצוע העבירה, כדאי לנהל מו"מ עם התביעה ולהגיע להסדר טיעון מקל ככל ...
המשך תשובה