שלום, קיבלתי בדואר 4 דוחות על מהירות באותה הצומת. תאריכי הדוחות הם בטווח של שבוע ימים, כל דוח 750 ש"ח. זו מצלמה שהיתה משמשת לתפיסת עבירות של אור אדום וכנרה הסבו אותו למצלמת מהירות, כלל לא ידעתי. אני חושש שימשיכו להגיע דוחות.. האם זה חוקי לתת לי דוחות על אותו מקום בתוך מספר ימים? מה ניתן לעשות ? הנזק כבר 3,000 ש"ח ואולי עוד יגדל !! תודה מראש
שלום רב, הצעתי אליך לבקש להשפט ולפנות לעורך דין שינסה לאחד את האישומים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גיא שלום רב, באפשרותך להגיש בקשה לביטול הדו"ח או בקשה להישפט בהתאם לזמנים המפורטים בדו"ח ולצרף את המסמכים הרפואיים התומכים בטענתך. בברכה, שי שקד, עו"ד ...
המשך תשובה