שלום רב האם יש סיבה כשלהי שיתנו דוח על חנית רכב עם ניגרר המחוברים זה לזה בצורה תקנית ? הציין שביישוב בו קיבלתי את הדוח יש איפשהו תמרור שכתוב בו : "נגררים וקרוואנים ברחי היישוב מהשנה 21:00 ועד השעה 6:00 למחרת מלבד בחניונים המאושרים" אציין גם שאני לא יודע אפילו איפה קיים התמרור ביישוב הוסיפו לי צילום התמרור הזה בדוח אך התמרור לא נימצא כלל באיזור שהרכב עם הנגרר חנה. תודה רבה

גיא שלום,
שאלתך חורגת מעניינו של פורום זה העוסק בהזמנה לדין בבית המשפט לתעבורה.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאל שלום רב, אני יכול להבין את הלחץ שאתה חש בהתמודדות עם זימון לדיון ראשון בחייך, אך אנסה לעודד אותך בכך שמדובר בעבירה שאינה חומרה ומאחר ואין לחובתך עבירות קודמות, אני צופה הקלה משמעותית בעונש שי...
המשך תשובה