קיבלתי דו"ח משטרה על אי עצירה בעצור של תמרור שהיה בכיכר. פניתי לרשות על מנת לבדוק את חוקיותו והרשות השיבה לי בכתב שהוא לא חוקי והסירה את התמרור. אני פיספסתי את המועד להגשת בקשה להישפט. מה עלי לעשות ? תודה רבה על מענה.
שלום רב, עליך להגיש בקשת ארכה להשפט ובקשה להשפט ולנמק ולהסביר מדוע נוצר האיחור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שחר שלום, פורום זה לא נועד להעריך סיכויי בקשה להישפט. מכל מקום קח בחשבון כי בשאלה אם להגיש בקשה להישפט יש לזכור כי לבית המשפט הסמכות להחמיר בעונש ולהטיל גם קנס בסכום גבוה מהקנס המקורי. מצד שני...
המשך תשובה