היום נתקלתי במשמרות הזה"ב הפעולות בבתי הספר. נהגתי ברכבי ומהתבוננות ראיתי כי הילדים ה"אוכפים" את החוק משחקים ומתלוצצים בכביש. המשכתי בנסיעתי לאחר הבחנה כי אין הולכי רגל במעבר החציה כרגיל. במבט לאחור בראי הרכב ראיתי כי אחד מן הילדים רושם את מספר הרכב שלי. האם זוהי עילה לדוח? האם זה נחשב כעבירת תנועה?
אם לא פגעת בזכות קדימה של הולכי הרגל או הפרעת להולך רגל להשלים חציה בבטחה לא ביצעת עבירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יובל שלום, במסגרת השמעת הטיעונים יש להציג טענות הממוקדות בנסיבות ביצוע העבירות ולהסביר את ביצוען ולהדגיש את קבלת האחריות ואפקט ההרתעה. שנית, יש להדגיש את השלכות פסילת הרישיון והפגיעה בתעסוקה ובפרנ...
המשך תשובה