נדלקה לי נורת אזהרה ברכב. על מנת להגיע לשוליים נסעתי כ-400 מטר על נת"צ. משטרה עצרה אותי ונתנה לי דוח על נסיעה לנת"צ. 500 ש"ח + 10 נקודות. הם אישרו (ויש הוכחות) שנדלקה נורת אזהרה. אין מחלוקת על העובדות שתוארו. מה סיכויי במשפט לרכך את העונש?
שלום רב,
לטעמי עומדת כאן הגנת הכורח, בהחלט יש נסיבות לניהול.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ולד שלום, פורום זה עוסק בכתבי אישום ודוחות שניתנו ע"י המשטרה והערכאה היא - בית המשפט לענייני תעבורה. לעומת זאת, ככל ותגיש בקשה להישפט בגין דו"ח חניה שניתן ע"י העירייה, עניינך ידון בבית המשפט לעניי...
המשך תשובה