נהגתי במכונית שלי לפני כחודשיים ופגעתי בנערה שהתפרצה לכביש. זומנתי למשפט. איזה עונש מקסימלי אני עלול לקבל למרות שזו היא שהתפרצה לכביש?
שלום לך מיכה , העונשים אשר נהג הרכב הפוגע צפוי לקבל תלויים במידת הפגיעה בהולך הרגל זה יכול להתחיל בעונשי פסילה של מינימום שלושה חודשים וקנס ואפילו למאסר בפועל במקרה של חבלה של ממש
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נירי שלום רב, בעבירות תעבורה קלות, רואים בנאשם שלא התייצב לדיון כמי שמודה בעובדות שנטענו נגדו בכתב האישום. לפיכך, בית המשפט לתעבורה מוסמך להרשיע נאשם בהיעדר התייצבות ולגזור עליו עונש גם פסילה. ...
המשך תשובה