נהגתי במכונית שלי לפני כחודשיים ופגעתי בנערה שהתפרצה לכביש. זומנתי למשפט. איזה עונש מקסימלי אני עלול לקבל למרות שזו היא שהתפרצה לכביש?
שלום לך מיכה , העונשים אשר נהג הרכב הפוגע צפוי לקבל תלויים במידת הפגיעה בהולך הרגל זה יכול להתחיל בעונשי פסילה של מינימום שלושה חודשים וקנס ואפילו למאסר בפועל במקרה של חבלה של ממש
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גיורא שלום רב, כאשר המשטרה תופסת רכב מאזרח היא אמורה לשאת באחריות לנזקים שנגרמו לרכב. לכן באפשרותך להגיש תביעה כנגד המשטרה ו\או המגרש מטעמה ולהוכיח את טענותיך. באפשרותך להיוועץ בעו"ד ולהית מיוצג בה...
המשך תשובה