שלום, מה העונש הצפוי לי על כניסה לנתיב ללא איתות וגם לטענת השוטרים במהירות ובפזיזות?
עונש הוא נגזרת של מספר נתונים אותם כלל לא ציינת למשל ותק בנהיגה ועבר תעבורתי.
אך חשוב מכך כלל לא צינת מהם סעיפי האישום בהם את מואשמת, כך שכלל אין לי אפשרות לענות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, נהג חדש שגילו מתחת ל- 21 שנים, אינו מורשה להסיע יותר משני נוסעים ברכב (אלא בליווי). העונש הצפוי הוא פסילת רישיון נהיגה לתקופה של 3 חודשים. היות ומדובר בנהג חדש אוסיף כי פסילת רישיון נהיג...
המשך תשובה