שלום רב, במידה וקיבלתי דוח שמאות גלובלי ואני תובע חברת ביטוח/מבוטח צד ג' בגין נזק לרכב שלי. אני מעוניין לתקן את הרכב במקביל. בהנחה שאזכה בתביעה במלואה, האם מותר לי לתקן את הרכב למרות שקיבלת דוח שמאות גלובלי? האם אקבל את הנזק שמופיע בדוח שמאות גלובלי או שחובה עליי לספק חשבוניות על תיקון הרכב? ייתכן שתיקון הרכב יהיה הרבה יותר זול מדוח השמאות... תודה מראש

שלום רב,
שאלתך חורגת מעניינו של פורום זה.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, פורום זה אינו עוסק בדוחות עירייה אלא דוחות משטרה בלבד. עם זאת מצאתי לציין כי על גבי הדו"ח שקיבלת אמורים להיות פרטים כיצד ניתן להגיש בקשה לביטול הדו"ח ו\או באתר העירייה הרלוונטית. בהצלחה...
המשך תשובה