ב20.11 קיבלתי דוח על אי חגורת בטיחות לילד מאחורה.מעולם לא קיבלתי דוח. האם יש סיכוי שימירו לי באזהרה אם אכתוב עכשיו מכתב
שלום רב, הקרטריון להמרה באזהרה מעל ל 14 שנות נהיגה עם רקע נקי לחלוטין ב 7 שנים האחרונות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מיכל שלום רב, בעיקרון בעבירות תעבורה מומלץ להיוועץ בעו"ד מקצועי בטרם הגעה למשפט. עו"ד מקצועי יכול למצוא פגמים וקשיים בחומר הראיות (ובפרט במצלמת המהירות) ולהביא לביטול כתב האישום או לחילופין לסי...
המשך תשובה