עבירה 5949 קיבלתי דוח עצרתי את הרכב הנל בתוך צומת העניין הוא שאני לא חניתי בצומת אלה על שביל העפר שמימין לצומת ולא על הכביש בכלל האם העברה הזאת כוללת את זה או לא?
שלום רב. התיאור שלך בעייתי מבחינת העבירה, כי ייתכן שחוקית אותו שביל עפר הוא חלק מהצומת שבהגדרה הוא מפגש דרכים ושביל עפר הוא בהחלט דרך. אם לא כך הדבר, אז אכן לא מדובר בעצירה בצומת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ולד שלום, פורום זה עוסק בכתבי אישום ודוחות שניתנו ע"י המשטרה והערכאה היא - בית המשפט לענייני תעבורה. לעומת זאת, ככל ותגיש בקשה להישפט בגין דו"ח חניה שניתן ע"י העירייה, עניינך ידון בבית המשפט לעניי...
המשך תשובה