נסעתי עם האופנוע שלי וחנייתי על המדרכה קבלתי דוח חנייה שאומר חניית על המדרכה עם ארבע גלגלים וקנס 500 שח . כמו שציינתי יש לי אופנוע . מה הדין והאם אפשר לבטל את הדוח ?
שלום רב, על פניו העבירה כמתואר בכתב האישום- הוא הדו"ח לא בוצעה. זה לא אומר שהחניה מותרת. יש לבדוק את אופי האיסור הספציפי במקום, לפי זה ניתן להגיש בקשה לביטול.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אבי שלום, ככל וידוע לי, זימון למסירת עדות טעם משרד עו"ד המייצג חברת ביטוח, אינו לביהמ"ש לתעבורה אלא לביהמ"ש שלום בתביעה אזרחית בגין נזק שנגרם למי מהמעורבים בתאונה או לרכוש. זימון לעדות בביהמ"ש לתע...
המשך תשובה