היי חברה עשתה תאונה עם אוטו והייתי עדה והיא הגיעה לבית משפט ואמרה שאני עדה שלה ושלחו לי זימון ואני לא מעוניינת ללכת להעיד מה עליי לעשות כדאי לבטל את זה
שלום רב, אם מדובר בזימון מבית משפט, זהו צו לכל דבר, את מחוייבת להתייצב. דברי עם עורך הדין שזימן אותך, אולי יש אפשרות מבחינתו לוותר עלייך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יואל שלום רב, אתה יכול לטעון זאת בבית המשפט, אך חשוב שתבין שעפ"י החוק - קיים איסור לאחוז בפלאפון בעת השימוש ברכב. בברכה, שי שקד, עו"ד ...
המשך תשובה