הגשתי בקשה לחשוב לציין כי בספטמבר האחרון קבלתי דוח על נסיעה בשוליים ואני בספק אם המשטרה תמליץ לאשר לי את הבקשה מה דעתך?
דו"ח נסיעה על השוליים בלבד לא אמור לקלקל לך את הבקשה לרישיון על מונית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עומרי שלום רב, התשובה הקצרה היא לא, אתה ממש לא אשם באופן אוטומטי, ויש לך בהחלט דרכים להתגונן. התשובה הארוכה היא מפורטת יותר: ההודעה שקיבלת בדואר היא הזמנה לדין וכתב אישום בגין נהיגה במהירות מ...
המשך תשובה