שלום, ביקשתי להישפט על דוח תנועה. קיבלתי תאריך למשפט בעוד שבוע ואני לא אוכל להגיע למשפט. כיצד אוכל לדחות את המשפט? (זה מאוד קרוב לתאריך). לחילופין, אוכל לשלם את הדוח המקורי ולסגור את הסיפור? תודה רבה מראש!
משה שלום , ניתן להעדר מהדיון והדוח עצמו ישלח הבית לשם תשלום השובר בבנק הדאר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שמעון שלום רב, הודעת עד אמורה להיות מוגשת לבית המשפט באמצעות העד שגבה את ההודעה (ובכפוף לחקירה נגדית של העד). המצב בו גובה ההודעה לא מופיע ברשימת עדי התביעה אמנם מעמיד את התביעה "בבעיה" אך היא...
המשך תשובה