לפני מספר חודשים רשם לי פקח משטרה דו"ח על כך שהחזקתי בפלאפון נייד נזמן נהיגה. לטענתו ראה אותי אוחז במכשיר כאמור בזמן נהידה. מאחר ולא כך הדבר החלטתי להשפט כשברשותי פלט רישומי שיחות מחברת פלאפון המוכחי שלא יזמתי שיחות ממכשירי. מה הסיכוי לצאת זכאי? . אני חוזר לא אחזתי במכשיר בזמן נהיגה. הוא היה מונח בהתקן המיוחד . יש לי דיבורית. תודה, פיליפ מדניק . אודה לתשובה בהקדם. המשפט ביום ב' הקרוב, ה-29.12.13.
במצב שכזה המשפט יוכרע בנושא מהימנות היינו למי השופט יאמין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, המשטרה ובתי המשפט רואים בחומרה ביצוע עבירת עקיפה תוך חציית קו הפרדה רצוף ועל כן העונש יכול לכלול פסילת רישיון הנהיגה בפועל, קנס והטלת נקודות. באפשרותך לשכור שירותי עו"ד הבקיא בתחום דיני הת...
המשך תשובה