האם נהג חדש שעבר עבירת תנועה של מהירות גבוהה בנסיעה עירונית שבה הדרך מותרת עד חמישים קמש ונסע על שישים ושמונה קמש כלומר שמונה עשרה קמש מעל המותר האם זה מחייב אותו לעשות רשיון מחדש או לעבור שוב שנתיים נהג חדש?
עברות שלא יביאו אותך לבית משפט לא יגרמו לאיבוד הרישיון, אך על תשכח שצבירת נקודות יכולה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אדווה שלום רב, ככל והמשטרה תחליט על הגשת כתב אישום בגין ביצוע עבירת חציית צומת ברמזור אדום, תשלח הזמנה לדין לכתובתו של בעל הרכב. במידה ובעל הרכב לא נהג ברכב בשעת ביצוע העבירה, באפשרותו לבקש להס...
המשך תשובה