קיבלתי דוח על אי עצירה בקו עצירה שצולם באמצעות ניידת. בתמונות המצורפות לדוח נראה הרכב בסמוך לקו העצירה כשפנסי הבלימה דולקים. האם כדאי לי לערער? להישפט.. ?

רוני שלום רב,
פורום זה לא נועד ליתן מענה אם להגיש בקשה להישפט אם לאו.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שני שלום, מבלי להיכנס לפרטי המקרה שלך אשיב לך כך: ככל ואת מודה בביצוע העבירה ומעוניינת לסיים את ההליך בהסדר טיעון, אז אכן פתוחה הדרך לפנות לתובע המשטרתי בהצעה מקדימה להסדר טיעון ובכלל זה גם לבק...
המשך תשובה