קיבלתי דוח על אי עצירה בקו עצירה שצולם באמצעות ניידת. בתמונות המצורפות לדוח נראה הרכב בסמוך לקו העצירה כשפנסי הבלימה דולקים. האם כדאי לי לערער? להישפט.. ?

רוני שלום רב,
פורום זה לא נועד ליתן מענה אם להגיש בקשה להישפט אם לאו.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דורון שלום, העונש בגין עבירת נהיגה בשכרות הוא מינימום 24 חודשי פסילה. עם זאת, ניתן להגיע עם התביעה לעסקת טיעון שבמסגרתה הנהג מורשע בעבירה "קלה" יותר של "נהיגה תחת השפעת אלכוהול" ובמצב זה ניתן לסיי...
המשך תשובה