שלום ,בעלי נסע בפעם הראשונה אחרי שלא נהג בקטנוע שנה ולא היה לו טסט(היה ביטוח חובה והטסט היה משולם)פשוט לא היה שימוש בקטנוע לאורך השנה,הוא נעצר והשוטר נתן לו ישר זימון לבית משפט,השאלה שלי היא אם זה יכול להיכנס לתיק האישי ולהיות משהו פלילי?או רק קנס כספי ושלילה?
שלום רב, לעברות תעבורה יש מרשם שונה והוא אינו מרשם פלילי. לגבי העונש, הוא תלוי במשך הפקיעה, עברו של בעלך ובאם תוקן הפגם והקטנוע עבר טסט.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאל שלום רב, אני יכול להבין את הלחץ שאתה חש בהתמודדות עם זימון לדיון ראשון בחייך, אך אנסה לעודד אותך בכך שמדובר בעבירה שאינה חומרה ומאחר ואין לחובתך עבירות קודמות, אני צופה הקלה משמעותית בעונש שי...
המשך תשובה