שלום רב רציתי לדעת האם מותר לי לעלות על השול בעת סיבוב כדי לקצר את הסיבוב, משמע התבצעה נסיעה על השול רק בצד הימיני של הרכב לרגע קט. האם שוטר תעבורה יכול לתת על כך דו"ח? תודה רבה
שלום רב, באופן עקרוני על פי החוק עלייך לנסוע בנתיב הנסיעה שלך. אף אחד לא יעיר לך על גלגל שחורג מעט לשול, אך נסיעה על השול בכוונה הינה עבירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מירי שלום רב, פורום זה לא נועד לבחינה אם כדאי להגיש בקשה להישפט ובוודאי שלא ניתן להעריך את סיכויי הבקשה מבלי שעיינתי בחומר החקירה. הנך מוזמנת ליצור קשר עימי ולהשלים פרטים. בברכה, שי שקד, עו"ד ...
המשך תשובה