שלום לעו"ד!הייתה אצלנו פשיטה בצפון בישובה והמשטרה החרימה בערך ששה קלאבקרים ,למרות שמשרד הרישוי אמר לי שזה לא דורש רישיון כי אין לוחית זיהוי,,,מה עושים? המשטרה החרימה לחודש תכלים
מגישים בקשה לבית המשפט להחזיר הרכבת בטרם הגשת הבקשה יש לבדוק על בסיס מה נתפס הרכבים, השבתה מנהלית? אם ןכן לפי איזה סעיף וכדומה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, פורום זה אינו עוסק בדוחות עירייה אלא דוחות משטרה בלבד. עם זאת מצאתי לציין כי על גבי הדו"ח שקיבלת אמורים להיות פרטים כיצד ניתן להגיש בקשה לביטול הדו"ח ו\או באתר העירייה הרלוונטית. בהצלחה...
המשך תשובה