שלום, היום קיבלתי זימון למשפט על ת.ד עם הולך רגל שקפץ לי לכביש ונפגע ברגלו. התאונה ארעה ב-16/1/2008 וכתב האישום נכתב ב-12/9/2010. האם חלה התיישנות על העברה או על כתב האישום?
שלום רב, השאלה להתיישנות הינה מתי הוגש כתב האישום, אינני מכיר מושג כזה נכתב. ההתיישנות בעבירה של תאונת דרכים עם נזק לאדם הינה חמש שנים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עומרי שלום רב, התשובה הקצרה היא לא, אתה ממש לא אשם באופן אוטומטי, ויש לך בהחלט דרכים להתגונן. התשובה הארוכה היא מפורטת יותר: ההודעה שקיבלת בדואר היא הזמנה לדין וכתב אישום בגין נהיגה במהירות מ...
המשך תשובה