שלום הנני נהג אוטובוס ומסיע עובדים למקום העבודה וחזרה אחד הנוסעים דורש ממני לעצור באדום לבן ברחוב ראשי בעיר למרות שיש תחנה בטווח קרוב. מעבר לכך הוא גורם לי להפרעה בנהיגה ומתווכח כל הדרך מה ניתן לעשות? האם ניתן להתלונן במשטרה על הפרעה לנהיגה ושידול לביצוע עבירה? אודה לתשובתכם
שלום רב, קודם הייתי מנסה אצל הממונה במקום העבודה שלו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יריב שלום רב, ככל ואתה מודה בביצוע העבירה, בהחלט ניתן לסיים את ההליך בהסדר טיעון אשר יכלול עונש קל ככל הניתן. אולם, הדבר אינו קורה באופן אוטומטי אלא דורש ניהול מושכל של התיק מול יחידת התביעות של ה...
המשך תשובה