אם תעיתי בדרך והגעתי לרמזור שהייתי צריך לפנות בו שמאלה וראיתי שאני עומד בנתיב הלא נכון. האם מותר לי לבקש סליחה בנימוס מהנהג שבנתיב השמאלי לאפשר לי להיכנס לנתיב לפניו? כי לפי משטרת ישראל זו עבירה.
שלום לך, לסטיה מנתיב יש כללים מפורטים בחוק, באם קו ההפרדה אינו רצוף, באיתות תוך הקפדה ומתן זכות קדימה. ברור משאלתך שאתה מפנה למקרה ספציפי שכנראה השוטר לא מסכים אתך שאלה הם פני הדברים, כמובן זה לא אומר שאתה לא צודק. אבל לתשובה למקרה ספציפי אשמח אם תתקשר אליי באופן אישי ואענה על הכול בשמחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

צחי שלום, עלי לשמוע את מלוא הפרטים באם מתקיימים בעניינך התנאים הקבועים בסעיף 80 לחוק העונשין העוסק בהטלת הוצאות הגנה מאוצר המדינה ובכללם : יש לבחון אם "לא היה יסוד לאשמה" או שקיימות "נסיבות אחרות ה...
המשך תשובה