ביצעתי את העבירה בזמן שלא היה רשיון נהיגה עכשיו השאלה שלי האם כאשר אני יוציא רשיון נהיגה הנקודות יעברו לרשיון הנהיגה של הרכב השוטר אמר לי שעם אין רשיון א ני מקבל רק קנס כספי האם זה נכון בדקתי גם משרד הרישוי עם אחת הנציגות שלהם האם זה נכון ?
הקנס והניקוד ישארו בגליון של העבר התעבורתי שלך - ניקוד נמחק אחרי שנתיים במידה ולא צברת יותר מ-24 נקודות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אדווה שלום רב, ככל והמשטרה תחליט על הגשת כתב אישום בגין ביצוע עבירת חציית צומת ברמזור אדום, תשלח הזמנה לדין לכתובתו של בעל הרכב. במידה ובעל הרכב לא נהג ברכב בשעת ביצוע העבירה, באפשרותו לבקש להס...
המשך תשובה