ביצעתי את העבירה בזמן שלא היה רשיון נהיגה עכשיו השאלה שלי האם כאשר אני יוציא רשיון נהיגה הנקודות יעברו לרשיון הנהיגה של הרכב השוטר אמר לי שעם אין רשיון א ני מקבל רק קנס כספי האם זה נכון בדקתי גם משרד הרישוי עם אחת הנציגות שלהם האם זה נכון ?
הקנס והניקוד ישארו בגליון של העבר התעבורתי שלך - ניקוד נמחק אחרי שנתיים במידה ולא צברת יותר מ-24 נקודות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לירון שלום, בעיקרון תקופת ההתיישנות היא שנה מיום ביצוע העבירה ועד מועד הגשת כתב האישום. ישנם חריגים ולמשל : אם לאחר ביצוע העבירה הוזמן החשוד לחקירה, נשלחה אל הנהג "הודעה על ביצוע העבירה" או אם מדו...
המשך תשובה