שלום רציתי לדעת אם אני רוכב על אופנוע רישוי אפור מה ההשלכות של כזה דבר והאם יש איזה רישיון כל שהוא שצריך לעשות , ומה החוק לגבי רכיבה על אופנוע עם רישוי אפור בשטח / כביש
שלום רב, אופנועי הרישוי האפור אלה אופנועים שייעודם הוא תחרותי בלבד. זאת אומרת שמטרת רכישתם היתה השתתתפות התחרויות הספורט המוטורי שכן מתקיימות בארץ, כך שעקרונית מותר לרכוב עליהם אך ורק במסלולים מוסדרים המיועדים לכך ואין להם ביטוח חובה, על כל המשתמע מכך. הם אינם אמורים לשמש לרכיבה "רגילה" או טיולי שטח, בטח לא לעלות על כביש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום רב, מצד אחד אנסה להרגיע אותך ואציין כי מאחר ואין לחובתך עבר תעבורתי וכן מדובר ברף שכרות נמוך יחסית ובהתחשב בפגיעה בתעסוקתך, אתה צפוי להקלה בעונש שנגזר בדרך כלל בעבירת שכרות. מצד שני, רשו...
המשך תשובה