שלום רב, בעוד שלושה שבועות נקבע לי משפט תעבורה על מהירות, אבל אני בדיוק אמור להיות באנגליה בנסיעה עסקית. האם אוכל לבקש דחייה או להישפט כשאני לא שם? תודה,
תוכל להשפט בהעדר ע"י מילוי הטופס שמצורף לך לזימון לדין, לא ממליץ כי אז תגלה רק בדיעבד עונש שלא מתאים לך בלי יכול לעשות דבר מלבד ערעור.
תגיש בקשת דחיה אם עותק כרטיס, תוודא תשובה המרכז המידע. עדיף.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גדי שלום רב, כאשר מוגש כתב אישום בגין נהיגה במהירות מופרזת שנמדדה באמצעות מכשיר ה"דבורה" חשוב להבין כי מדובר במכשיר הדורש מיומנות הפעלה מדויקת על פי נהלים קשיחים של משטרת ישראל. 1. טענת "לא אני ...
המשך תשובה