שלום לפני 5 חודשים תפס אותי שוטר על מהירות בעיר במקום 50 נסעתי 83 השוטר רשם לי דוח ו 10 נקודות יש לי עבר תפסה אותי מצלמה רמזור קבלתי דוח ונקודות ועשיתי תאוריה מחדש ונהג חדש שנתיים נוספות עכשיו בקשר למהירות בקשתי להישפט הלכתי למשפט ולו הודאתי בעבירה עכשיו צריך להביא את השוטר להעיד מה אתה מייעץ לי לעשות
שלום רב, אני מייעץ לך לקחת עורך דין. מדובר בניהול הוכחות, שכמה שנראה לך מגוחך בגלל שמדובר בברירת משפט, הוא לא פשוט כלל ואם תורשע בעבירת המהירות, חידוש הרישיון שלך בסכנה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אדווה שלום רב, ככל והמשטרה תחליט על הגשת כתב אישום בגין ביצוע עבירת חציית צומת ברמזור אדום, תשלח הזמנה לדין לכתובתו של בעל הרכב. במידה ובעל הרכב לא נהג ברכב בשעת ביצוע העבירה, באפשרותו לבקש להס...
המשך תשובה