שלום ע"וד! אני נהג יחידה בצה"ל כבר יותר משנה כרגע,ושלחו לי בדואר זימון לבית דין צבאי,ולא כתוב כלום בוא רק להגיע,וגם לא קיבלתי שום תלונה עד היום ברוך ה' וגם המפקדים לא קיבלו שום תלוננה,! מה זה עוד יכול להיות?! ולמה מזמנים בלי לרשום בדף מהי העבירה? תודה מראש נתי;)
תברר מול מזכירות בית הדין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שמעון שלום רב, הודעת עד אמורה להיות מוגשת לבית המשפט באמצעות העד שגבה את ההודעה (ובכפוף לחקירה נגדית של העד). המצב בו גובה ההודעה לא מופיע ברשימת עדי התביעה אמנם מעמיד את התביעה "בבעיה" אך היא...
המשך תשובה