יש לי דיון תעבורה שמתקיים עוד 3 חודשים בתאריך שאינני בארץ . כרטיסי טיסה נרכשו כבר . איך מבצעים דחיה של הדיון בדרך הקלה והמהירה ? ערן
שלום רב, אתה מגיש בקשת דחיה לבית משפט עם עותק של הכרטיסים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רון שלום רב, אתה חייב להתייצב בבית המשפט אחרת בית המשפט עלול לשפוט אותך שלא בפניך, מבלי לשמוע את טענותיך ולהטיל עליך עונש כבד. הגם שהיתה לך סיבה מוצדקת לביצוע העבירה, עדיין אין זה אומר שהדבר יביא לז...
המשך תשובה