קיבלתי הזמנה לדין בעקבות עבירת מהירות, ואני מתלבט האם כדאי להודות בעבירה או לנסות להילחם באישום בבית המשפט לתעבורה. אשמח לדעת מהם הצעדים הראשונים שכדאי לנקוט – האם לפנות לעורך דין כבר בשלב זה, והאם קיימת אפשרות להסדר טיעון שיקל בעונש (למשל הפחתת פסילה או קנס).

יובל שלום רב,
ככל ולא ביצעת את העבירה אז כמובן שעליך להילחם ולנסות לצאת זכאי בדין.
ואולם אם ביצעת את העבירה, כדאי לנהל מו"מ עם התביעה בניסיון לסיים את ההליך בהסדר טיעון קל ככל שאפשר.
מומלץ לפנות לעו"ד מקצועי מיד עם קבלת כתב האישום כדי שיבחן את חומר הראיות וייעץ לך בהתאם לכלל הנסיבות, הסיכויים והסיכונים.
הנך מוזמן ליצור קשר בכל עניין נוסף.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רוני שלום רב, פורום זה לא נועד ליתן ייעוץ בשאלה אם להגיש בקשה להישפט או לא, אלא למקרים בהם נהגים הוזמנו לדין במשפט תעבורה. בכל מקרה אציין כי הגשת בקשה להישפט יש בה משום סיכון, שכן בית המשפט מוסמך ג...
המשך תשובה