חבר שלי עבר ברמזור אדום בטעות אחרי שניה שהפך לאדום .ולא היה שם מצלמה ואף אחד לא ראה אותו. האם הוא אמור לקבל משהו?
שלום רב, אם אין עדים ואין מצלמה מי ירשום דו"ח? מתאים לשאלה הפילוסופית עץ נפל ביער אף אחד לא שמע אף אחד לא ראה האם נפל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יובל שלום רב, ככל ולא ביצעת את העבירה אז כמובן שעליך להילחם ולנסות לצאת זכאי בדין. ואולם אם ביצעת את העבירה, כדאי לנהל מו"מ עם התביעה בניסיון לסיים את ההליך בהסדר טיעון קל ככל שאפשר. מומלץ ...
המשך תשובה