לפני כמה חודשים עצרו אותי וגיליתי שתוקף הרישיון פג. בגלל שעברתי דירות כנראה לא הגיע הרישיון. קיבלתי הזמנה למשפט וכשהגעתי הופתעתי לגלות שאני מואשמת גם בהיעדר ביטוח/התחצפות לשוטר (???). באתי ללא עורך דין וללא מסמכים אז המשפט נדחה לעוד חודש. איך אני יוצאת מהמצב בכמה שפחות נזק?
חובר ביטוח זו תוצאה אוטומטית של רישיון שתוקפו פג מעל שנה. כמה זמן פג רישיונך.
הייתי מציע לך ליצור קשר איתי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ירון שלום, קיימת אי בהירות בשאלתך שכן מצד אחד כתבת שקיבלת זימון לביהמ"ש ומצד שני אתה שואל אם לשלם את הקנס. ככל הידוע לי נסיעה במהירות המתוארת בשאלתך לא מצדיקה זימון לביהמ"ש אלא הודעת קנס. אנא ה...
המשך תשובה