שלום, החנתי את רכבי בכניסה לחניה. הכניסה לחניה חוצה מדרכה אשר בצידה האחד היא במפלס המדרכה ובצידה השני איננה במפלס המדרכה. קיבלתי דו"ח על חניה במדרכה (4 גלגלים). א. האם דו"ח זה תקין ? ב. האם כניסה לחניה היא מדרכה ? תודה מראש, אורי.
שלום רב, לא ממש הבנתי. עם המדרכה היא בכניסה לחניה מה זה משנה, עדיין מדרכה. לא משנה גם גובהה. עם מסומן שם מקום חניה, זה משהו אחר. אך אם לא. עבירה לכל דבר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רואי שלום רב, # סיכוייך במשפט - אפתח בסיכוייך במשפט ואציין כי הם תלויים בגורמים נוספים שלא פורטו בשאלתך כגון : חומרת העבירה ונסיבותיה, מהי החריגה מהמהירות המותרת, אמינות וחוזקן של הראיות, נסיבותי...
המשך תשובה