אם אני ניגשת למשפט ויוצאת אשמה, אני צריכה לשלם הוצאות משפט בנוסף לקנס שקיבלתי?
במידה ויצאת אשמה על בירור אשמתך במשפט רגיל לבית משפט יש שיקול דעת אם להטיל הוצאות או לא מדובר על קנס ברירת משפט או זימון רגיל? יש הבדל תבקשי שבית משפט יתחשב בך ולא יעשה זאת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מירי שלום רב, פורום זה לא נועד לבחינה אם כדאי להגיש בקשה להישפט ובוודאי שלא ניתן להעריך את סיכויי הבקשה מבלי שעיינתי בחומר החקירה. הנך מוזמנת ליצור קשר עימי ולהשלים פרטים. בברכה, שי שקד, עו"ד ...
המשך תשובה