שלום האם בתאונה שלא באשמתי בהולך רגל כדאי לקחת עורך דין לשלב מתן העדות במשטרה? האם הנפגע יכול לתבוע אותי אישית, ולא רק את חברת הביטוח? תודה
שלום רב, אני ממליץ תמיד לגשת להיחקר אחרי ייעוץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עמית שלום רב, 1. האם פסילת רישיון היא וודאית? על פי פקודת התעבורה, במקרה של הרשעה בתאונת דרכים עם נפגעים, קיימת בחוק פסילת מינימום של 3 חודשים. עם זאת, לשופט יש שיקול דעת לקצר את התקופה או להסתפ...
המשך תשובה