היום נסעתי ברחבי העיר עם הנייד בידי ובמהלך שיחה בו. שוטר (כנראה) כרז לי במערכת שלו, אותו שוטר לא מזוהה כשוטר (מדים) ולא נהג בניידת. אפילו לא נתבקשתי לעצור בצד, פשוט השוטר אמר ברמקול שאני אקבל זימון לבית משפט ונסע. הרכב לא בבעלותי ולא נלקחו ממני פרטים הוא הוצגו בפניי פרטיו של השוטר (במידה ואכן הוא שוטר), לדעתי גם לא צולמתי. האם להתייחס לכך בכובד ראש ולהמתין לקבלת צו בית משפט ?
שלום רב, מקרה מוזר. עקרונית אם באמת מדובר בשוטר והוא היה רציני מי שצריך לדאוג זה הבעלים של הרכב. באופן עקרוני אני רואה הזה דבר בעייתי מאוד הנסיבות האלה לתת דו"ח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

צחי שלום, עלי לשמוע את מלוא הפרטים באם מתקיימים בעניינך התנאים הקבועים בסעיף 80 לחוק העונשין העוסק בהטלת הוצאות הגנה מאוצר המדינה ובכללם : יש לבחון אם "לא היה יסוד לאשמה" או שקיימות "נסיבות אחרות ה...
המשך תשובה